Podstawową i najważniejszą zasadą którą kieruje się Koci Hotel Bella, jest dobrostan kota, a więc jego bezpieczeństwo, zdrowie, spokój i dobre samopoczucie, tak aby pobyt u nas był dla niego miłym i relaksującym doświadczeniem.
Do naszego Hotelu zapraszamy koty:
--> zdrowe, a także wolne od chorób zakaźnych
posiadające książeczkę zdrowia z aktualnymi szczepieniami przeciwko chorobom zakaźnym (szczepienia muszą być nie starsze niż 3 lata - ale jednocześnie proszę nie szczepić kotków na krócej niż na 2 tygodnie przed planowanym pobytem w Hotelu),
--> nie wymagające zabiegów leczniczych,
--> wykastrowane/wysterylizowane,
--> odrobaczone
koty wychodzące odrobaczamy co 3/6 miesięcy - ale proszę nie odrobaczać kotków na krócej niż na tydzień przed planowanym pobytem w Hotelu),
( koty niewychodzące odrobaczamy co ok pół roku/rok ),
--> odpchlone
koty wychodzące odpchlamy od marca do października, regularnie co 2-3 miesiące preparatami od weterynarza, lub w razie potrzeby, natychmiast kiedy zauważymy drapanie ( uwaga: preparaty/obróżki z marketów lub sklepów wielobranżowych mogą być niebezpieczne dla zdrowia a nawet życia kota ! - kupujmy je u weterynarza lub w specjalistycznych sklepach dla zwierząt )
koty niewychodzące odpchlamy tylko w razie zauważenia drapania się i zauważenia pcheł,
--> potrafiące perfekcyjnie korzystać z kuwety,
--> nie wykazujące oznak agresji wobec ludzi.
Pierwszy pobyt:
Dbając o jak najlepsze samopoczucie Państwa ulubieńców prosimy o przywiezienie:
--> karmę na cały pobyt - mokrą w opakowaniach max. 200g. ( za wyjątkiem opcji pobytu all-inclusiv )
--> ulubione posłanie/kocyk/budkę lub np.t-shirt Właściciela - coś z zapachem domu kotka,
--> ulubioną zabawkę/zabawki,
--> odrobinę używanego żwirku z kuwety ( w torebce plastikowej ),
--> czysty żwirek ( za wyjątkiem drewnianego naturalnego i bentonitowego naturalnego które zapewniamy w cenie pobytu),
--> paszport lub książeczkę zdrowia kotka do wglądu,
--> a także prosimy o obcięcie kotkowi pazurków.
Kolejny pobyt :
Z kotkiem przywozimy:
--> karmę na cały pobyt - mokrą w opakowaniach max. 200g. ( za wyjątkiem opcji pobytu all-inclusiv )
--> ulubione posłanko/kocyk z zapachem domu,
--> ulubioną zabawkę/zabawki,
--> czysty żwirek ( za wyjątkiem drewnianego naturalnego i bentonitowego naturalnego które zapewniamy w cenie pobytu),
Kotki przyjmujemy i wydajemy do/z Hotelu tylko po umówieniu się: poniedziałek-piątek w godz. 9.00-20.00 oraz soboty -niedziela w godz.11.00-15.00 (poza tym godzinami za dopłatą w wys. 70/90 zł). Nie przyjmujemy ani nie oddajemy kotków w godz 22.00-7.00. w Wigilię oraz w święta ustawowe,
Bardzo prosimy o punktualny przyjazd o umówionej godzinie ( wysyłamy przypomnienie )
Ze względów bezpieczeństwa, przyjmujemy kotki tylko w transporterku, lub na rękach ale koniecznie w szelkach.
Przebieg pobytu :
Opiekujemy się kotkami w gronie rodzinnym, co powoduje że nasi goście są doglądani praktycznie przez cały dzień. Poza normalną obsługą nie szczędzimy im pieszczot ani zabaw. Dbamy o to aby nasi goście byli cały czas zrelaksowani i czuli się u nas kochani.
W czasie pobytu kotków, jeśli tylko zechcą nam pozować, robimy im zdjęcia i kręcimy filmiki które przesyłamy właścicielom co kilka dni.
Na naszej stronie w zakładce "Nasz Blog" staramy się umieszać aktualne zdjęcia naszych gości.
Zawsze niezwłocznie (w "godzinach pracy" hotelu) odpowiadamy na sms z zapytaniem o nastrój i przebieg pobytu Państwa ulubieńca.
Formalności :
* wysyłając do nas zapytanie za pośrednictwem e-mail lub formularza kontaktowego prosimy podać:
datę pobytu,
ilość kotów,
imiona kotów,
nazwę wybranego pokoju,
swój nr telefomu.
* przyjmujemy tylko zwierzęta wykastrowane/wysterylizowane (za wyjątkiem kociąt).
* z każdą osobą powierzającą nam kota pod opiekę podpisujemy "Umowę Powierzenia Zwierzęcia".
Niniejsza strona internetowa, a także prowadzona przed powierzeniem zwierzęcia korespondencja, mają charakter wyłącznie informacyjny a zawarte w nich informacje nie są prawnie wiążące i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Do zawarcia umowy pomiędzy stronami dochodzi w momencie jej podpisania.
Zdjęcie budynku na stronie głównej ma charakter reklamowy i nie oddaje jego rzeczywistego wyglądu.